Reklamace - výměna nebo vrácení zboží
Pokud k vám zboží dorazilo bez poškození, ale nejste spokojeni s jeho kvalitou nebo velikostí, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Zakládáme si na tom, že dodáváme zboží nejvyšší kvality z vybraných materiálů, vyrobené lidmi v Česku – ovšem nejdůležitější je pro nás vaše úplná spokojenost s nákupem. Vždy se můžeme individuálně domluvit na výměně zboží či vrácení peněz – a to i nad rámec zákonné 14denní lhůty.
-
30 dnů na vrácení nebo výměnu zboží ZDARMA - pečlivě si všechno můžete vyzkoušet
-
Jednoduše s reklamačním formulářem nebo emailem - nezapomeňte předat všechny údaje, zejména číslo objednávky a Vaše přání.
-
Zaslání zpět zdarma - nevyhovující zboží zabalte do balíčku pro Zásilkovnu. Do balíku, prosím, přiložte kopii nebo alespoň číslo objednávky a Vaše přání. Přineste balík na nejbližší podací místo Zásilkovny a obsluze sdělte kód: 99098099. Žádné jiné údaje nepotřebujete.
-
Dodání zdarma - nově vybrané zboží Vám zašleme na naše náklady
-
Rychlost - do 5 pracovních dní od obdržení Vámi vráceného zboží odesíláme nové dle Vašeho výběru
Naše zákaznické centrum je vám k dispozici vždy, když budete mít pocit, že něco není v úplném pořádku, nebo prostě budete chtít jen poradit.
Před zabalením zboží pečlivě kontrolujeme, ovšem výjimečně se může stát, že se poškodí při přepravě, dojde k záměně objednávky nebo vám objednané zboží prostě nevyhovuje.
Pokud taková situace nastane, vyplňte prosím formulář.
Záleží nám na tom, abyste byli maximálně spokojeni a vyjdeme vám vstříc, i kdyby pochybení nebylo na naší straně.
Osobní odběr na naší provozovně v Brně
Budeme velmi rádi, když si při osobním převzetí zkontrolujete obsah objednávky ještě u nás na prodejně. Případné nesrovnalosti pak můžeme vyřešit přímo na místě. Pokud zjistíte, že vám něco chybí či přebývá až po převzetí, vyplňte reklamační formulář nebo napište e-mail. Pracovníci ze zákaznického oddělení s vámi vše rádi vyřeší.
Doručení zboží kurýrem a převzetí na odběrných místech
Zjevné poškození zjištěné při převzetí
Pokud si již při převzetí všimnete poškozeného obalu zboží, zásilku vůbec nepřebírejte a kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Ihned vám zajistíme novou zásilku (poštovné samozřejmě zaplatíte jen jednou) a sami se postaráme o vyřízení reklamace.
Pokud na zásilku spěcháte, zaznamenejte s kurýrem do přepravního listu zjištěné vady a balík převezměte. Původní obal prosím uschovejte – budeme jej potřebovat pro další reklamační řízení, které zařídíme my. I v tomto případě vás prosíme o vyplnění reklamačního formuláře nebo napsání e-mailu.
Skryté poškození zjištěné až po převzetí
Poškození zásilky se může ukázat až po převzetí – například je navlhlá nebo se při přepravě rozbilo křehké zboží. V takovém případě prosím co nejdříve vyplňte reklamační formulář nebo nám napište e-mail. Obratem vám zajistíme dodávku nového zboží a reklamaci začneme s dopravcem řešit. Nezapomeňte nám prosím zaslat zpátky původní obal i poškozené zboží – budeme ho potřebovat pro reklamaci.
Záměna zboží / chybějící zboží
Pokud jste po převzetí zboží zjistili, že v balíčku něco chybí nebo přebývá, omlouváme se vám za to. Stačí, abyste vyplnili reklamační formulář nebo napsali e-mail a vše na vlastní náklady uvedeme do pořádku. V případě, že jste si něco sami omylem objednali navíc, není problém nám zboží zaslat zpátky a obratem vám vrátíme peníze.